Новий сезон – нові правила. Як тепер дивитись УПЛ?

15:08, 01 листопада 2018

Телевізійна революція назріває в українському футболі. Одразу чотири великі іноземні компанії претендують на пакетування Української Прем’єр-Ліги.

Так коментує ситуацію президент УПЛ Томас Грімм:

Одна із цих компаній допомагатиме УПЛ впродовж підготовки та реалізації єдиного пулу. Вони за це отримають відсоток. А права належатимуть УПЛ.

Серед потенційних партнерів такі компанії:

Infront

Фото Роман Бебех

Profile Partners

Фото Роман Бебех

Mediapro

Фото Роман Бебех

Wasserman

Фото Роман Бебех

До слова, остання компанія є власником прав на іспанську Примеру на наступні 5 сезонів. Медіагрупі в межах Іспанії належать права на показ Ліги чемпіонів та Ліги Європи, Кубка Німеччини, Копа Лібертадорес і Ліги 1 із сезону 2020/2021. Також Медіапро розповсюджує на європейські та азійські країни пакетування чемпіонату Бразилії.

Одна з наведених компаній стане партнером УПЛ, а українські транслятори повинні будуть купувати пакети, щоб мати змогу показувати матчі Прем’єр-Ліги. Відповідно до кількості команд у придбаному пакеті визначатиметься і кількість матчів, на які розповсюджуватимуться права мовника.

 

Читайте також