Новий сезон – нові правила. Як тепер дивитись УПЛ?
Телевізійна революція назріває в українському футболі. Одразу чотири великі іноземні компанії претендують на пакетування Української Прем’єр-Ліги.
Так коментує ситуацію президент УПЛ Томас Грімм:
Одна із цих компаній допомагатиме УПЛ впродовж підготовки та реалізації єдиного пулу. Вони за це отримають відсоток. А права належатимуть УПЛ.
Серед потенційних партнерів такі компанії:
Infront
Profile Partners
Mediapro
Wasserman
До слова, остання компанія є власником прав на іспанську Примеру на наступні 5 сезонів. Медіагрупі в межах Іспанії належать права на показ Ліги чемпіонів та Ліги Європи, Кубка Німеччини, Копа Лібертадорес і Ліги 1 із сезону 2020/2021. Також Медіапро розповсюджує на європейські та азійські країни пакетування чемпіонату Бразилії.
Одна з наведених компаній стане партнером УПЛ, а українські транслятори повинні будуть купувати пакети, щоб мати змогу показувати матчі Прем’єр-Ліги. Відповідно до кількості команд у придбаному пакеті визначатиметься і кількість матчів, на які розповсюджуватимуться права мовника.