Parimatch розпочинає стратегічне партнерство з туринським Ювентусом
Parimatch оголошує про партнерство з Ювентусом
17 вересня 2020 року Parimatch, глобальна технологічна і беттінгова компанія, оголошує про нове стратегічне партнерство з легендарною футбольною командою Ювентус. На початку жовтня Parimatch і Ювентус проведуть спільну онлайн пресконференцію, на якій розкажуть про умови партнерства і дадуть відповіді на запитання, що цікавлять.
ВАУ💥💥💥
Parimatch – офіційний беттінг-партнер Ювентуса🔥
На початку жовтня @parimatch_ua і Ювентус проведуть спільну онлайн пресконференцію, на якій розкажуть про умови партнерства! 😎
Деталі тут👇: https://t.co/oKzHwCuLqA pic.twitter.com/syiVodbMUZ— FootballHub (@FootballHub_Ua) September 17, 2020
Партнерство з Ювентусом, одним із найбільших клубів світу, дозволить бренду ще більше розширити свій міжнародний профіль, охопивши мільйони фанатів по всьому світу. Parimatch і Ювентус будуть тісно співпрацювати в рамках цієї угоди як два бренди, які прагнуть створити безпрецедентні розважальні програми для своїх клієнтів.
Учасники пресконференції почують подробиці захопливих новин від генерального директора Parimatch Сергія Портнова і CRO Ювентус Джорджо Річчі. Також в планах запросити особливого гостя — зірку клубу. Підтверджена дата, час і подробиці конференції оголосять незабаром.
Сергій Портнов, СЕО Parimatch сказав:
І Parimatch, і Ювентус прагнуть стати абсолютними чемпіонами у своїх напрямках, забезпечуючи мільйони вболівальників по всьому світу високоякісними видами розваг. Я з нетерпінням чекаю можливості розповісти вам більше разом з Джорджо Річчі та, можливо, з одним або двома спеціальними гостями під час нашої онлайн пресконференції в жовтні
Джорджіо Річі (Giorgio Ricci), керівник відділу глобального партнерства та корпоративних доходів Ювентуса, додав:
Ювентус і Parimatch єдині у своєму прагненні до пошуку нових технологічних рішень. Починаючи з матчу Серії А, ми побачимо прояв бренду на іноземному телебаченні за допомогою останнього цифрового оверлею, який буде встановлений на світлодіодну систему Allianz Stadium. Наша співпраця орієнтована на глобальний масштаб, але виключно за межами Італії та Південно-Східної Азії. Ми підтримуємо шлях міжнародного зростання партнера, посилюючи взаємним бажанням взаємодію з усе широшою аудиторією
Parimatch вибирає партнерів, схожих за духом, щоб залучати та розважати клієнтів, як старих, так і нових. Так в липні 2018 року Parimatch став офіційним беттінговим партнером для UFC в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка). Пізніше в сім’ю амбасадорів бренду Parimatch увійшли легенди світового спорту Конор МакГрегор і Майк Тайсон, що втілюють сміливість бренду. А сьогодні — це Ювентус.
Про Parimatch
Parimatch з’єднує ринки, що розвиваються зі світом традиційного і нового беттінга і є однією з найпопулярніших букмекерських компаній в регіоні Східної Європи.
У липні 2018 року Parimatch став офіційним беттінговим партнером UFC в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка).
Крім того, у 2019 році був заснований фонд Parimatch Foundation, який вклав значні кошти в зміцнення здоров’я і благополуччя за рахунок розширення можливостей для освіти та участі громадськості в спорті.