Заява компанії Паріматч зщодо повернення коштів клієнтів

Компанія Паріматч веде відкриту комунікацію з клієнтами, партнерами, працівниками та органами державної влади. Усім клієнтам платформи pm.ua, чиї кошти залишаються заблокованими, ми надіслали листа з поясненням ситуації та закликали чекати на подальшу офіційну комунікацію. Ми готові розрахуватися з гравцями якнайшвидше, але це можливо лише після розблокування банківських рахунків.

Компанія відправила запит до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, Національного Банку України, Ради національної безпеки і оборони з проханням надати відповідь щодо механізму повернення коштів клієнтам. Відповідей на даний час, ще не отримано.

Компанія веде боротьбу за зняття санкцій за безпідставними звинуваченнями щодо зв'язків з країною агресором – росією. Вже пройшов майже місяць від моменту потрапляння до санкційного переліку, і ми досі не отримали пояснення щодо причин внесення Паріматч до списків, а також механізму повернення коштів клієнтів, що знаходяться на балансі компанії або роз'яснення алгоритму “розблокування”.

Окремо на сайті Президента з'явилася петиція від одного з клієнтів Parimatch про зняття санкцій та прискорення процесу повернення коштів клієнтам. Можливо звернення клієнтів допоможе прискорити процес повернення коштів гравцям

Повідомте нам, якщо ви помітили проблему
ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ

Дякуємо! Ваше повідомлення було відправлено.

Вибачте, виникла помилка сервера!

Читайте також