Реклама посеред матчу? Усі звинуватять VAR
Незабаром у футболі може бути ще більше реклами. Великі фірми пропонують ФІФА шалені гроші за трансляцію своїх роликів під час матчів.
Система VAR змінила футбол. Хтось каже, що на краще, хтось — навпаки. Та останніх може стати набагато більше після того, як ФІФА погодиться вставляти рекламу під час очікування інформації від відеоасистентів щодо сумнівних моментів у поєдинку.
According to a report by the Financial Times, FIFA is looking at the possibility of monetising ‘Video Assistant Referee’ (VAR) breaks with new sponsorships.https://t.co/zzkRUG2B2B pic.twitter.com/rOoqWoWrIe
— InsiderSportHQ (@InsiderSportHQ) May 8, 2019
Financial Times пише, що фірми щоразу частіше питають у ФІФА, чи була б можливість транслювати їхню рекламу під час VAR. Фірми готові платити великі гроші. Мова йде навіть про 600 тисяч фунтів за 1 хвилину реклами.
Експерти підрахували, що на Чемпіонаті Світу-2018 загальна тривалість відеоповторів склала 27 хвилин. Тобто, за цей час ФІФА могла б заробити приблизно 16 мільйонів фунтів.
Не дивно, що рекламодавці готові платити такі гроші. Зараз вони можуть показувати свої продукти лише перед матчем, у перерві та після матчу. Глядачі про це знають, тому дуже часто просто перемикають на інший канал, чи займаються своїми справами. Короткі реклами під час поєдинків могли б привертати увагу більшої кількості глядачів.
ФІФА поки що тільки аналізує пропозицію рекламодавців.
Читайте також: Златан Ібрагімович хоче змінити правила футболу в МЛС