Реклама посеред матчу? Усі звинуватять VAR

Незабаром у футболі може бути ще більше реклами. Великі фірми пропонують ФІФА шалені гроші за трансляцію своїх роликів під час матчів.

Система VAR змінила футбол. Хтось каже, що на краще, хтось — навпаки. Та останніх може стати набагато більше після того, як ФІФА погодиться вставляти рекламу під час очікування інформації від відеоасистентів щодо сумнівних моментів у поєдинку.

Financial Times пише, що фірми щоразу частіше питають у ФІФА, чи була б можливість транслювати їхню рекламу під час VAR. Фірми готові платити великі гроші. Мова йде навіть про 600 тисяч фунтів за 1 хвилину реклами.

Експерти підрахували, що на Чемпіонаті Світу-2018 загальна тривалість відеоповторів склала 27 хвилин. Тобто, за цей час ФІФА могла б заробити приблизно 16 мільйонів фунтів.

Не дивно, що рекламодавці готові платити такі гроші. Зараз вони можуть показувати свої продукти лише перед матчем, у перерві та після матчу. Глядачі про це знають, тому дуже часто просто перемикають на інший канал, чи займаються своїми справами. Короткі реклами під час поєдинків могли б привертати увагу більшої кількості глядачів.

ФІФА поки що тільки аналізує пропозицію рекламодавців.

Читайте також: Златан Ібрагімович хоче змінити правила футболу в МЛС

Повідомте нам, якщо ви помітили проблему
ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ

Дякуємо! Ваше повідомлення було відправлено.

Вибачте, виникла помилка сервера!

Читайте також