Якими мають бути трансляції в Україні? Думка президента клубу
16:58, 18 вересня 2019
Президент чернігівської Десни Володимир Левін зі своєї сторінки на facebook звернувся до УПЛ напередодні матчу 8 туру з Шахтарем. Ось деякі тези:
- Вчора ми відкрили продаж квитків – упродовж двох годин їх розкупили
- Є результат – є інтерес з боку вболівальників
- Що робити тим, хто не потрапив на стадіон? Дивитися трансляцію
- Торік ми співпрацювали з каналами Футбол, охоплення телетрансляцій наших матчів в середньому був близько 20 тисяч глядачів. Зараз, отримуючи доступну трансляцію на УНІАН, 2+2 і Ютуб, ми маємо: у матчі з ФК Львовом 70 тисяч, з Карпатами 300 тисяч, з Динамо – 1,5 млн.
- Все працює в комплексі: популяризація футболу, реклама, результати, трансляції, перегляди, охоплення аудиторії, упізнаваність бренду, нові спонсори, ріст якості залучених уболівальників
- Перехід на однобічне рішення про відхід футболу на платний безальтернативний канал знову призведе до падіння інтересу до нього
- Вважаю, потрібно випробувати механізм для трансляції футболу в ефірі, поєднавши платну і безкоштовну трансляції. А всі моменти і сам матч обов’язково надавати у публічний доступ
- Треба розвивати цей ринок футболу до 10-15 млн глядачів, тоді свою аудиторію отримають всі транслятори. А клуби виграють від продажу медіаправ щонайменше удвічі.
- Це – перспективи. А сьогодні клуб залишається прихильником безкоштовних телевізійних трансляцій, котрі вже дали позитивний результат.