Заява компанії Паріматч зщодо повернення коштів клієнтів

16:40, 08 квітня 2023
Без рубрики

Компанія Паріматч веде відкриту комунікацію з клієнтами, партнерами, працівниками та органами державної влади. Усім клієнтам платформи pm.ua, чиї кошти залишаються заблокованими, ми надіслали листа з поясненням ситуації та закликали чекати на подальшу офіційну комунікацію. Ми готові розрахуватися з гравцями якнайшвидше, але це можливо лише після розблокування банківських рахунків.

Компанія відправила запит до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, Національного Банку України, Ради національної безпеки і оборони з проханням надати відповідь щодо механізму повернення коштів клієнтам. Відповідей на даний час, ще не отримано.

Компанія веде боротьбу за зняття санкцій за безпідставними звинуваченнями щодо зв'язків з країною агресором – росією. Вже пройшов майже місяць від моменту потрапляння до санкційного переліку, і ми досі не отримали пояснення щодо причин внесення Паріматч до списків, а також механізму повернення коштів клієнтів, що знаходяться на балансі компанії або роз'яснення алгоритму “розблокування”.

Окремо на сайті Президента з'явилася петиція від одного з клієнтів Parimatch про зняття санкцій та прискорення процесу повернення коштів клієнтам. Можливо звернення клієнтів допоможе прискорити процес повернення коштів гравцям

Читайте також